En mycket vilsen reseblogg

För många däck i en bur

Publicerad 2013-04-27 21:32:00 i Allmänt, Erika,

När familjen var här på besök så tog vi oss till Chaoyangs världsberömda akrobatikshow. Skall jag vara helt ärlig så var jag inte superexalterad när vi kom dit. Akrobatikshow känns så, jag vet inte... turistigt? Men alltså, när vi gick därifrån en och en halv timma senare så var jag helt mållös. Jag hade inga ord. Sakerna vi såg. Sakerna de gjorde. Kroppsdelar som böjdes ut och in. Småflickor som slängdes högt upp i luften. Rakt framför våra ögon. Det var helt sjukt. Bortom sjukt. Jag Youtubade fram detta klippet till er. Videon gör det inte uppvisningen rättvisa, men kan ge er en uppfattning om vad som försegick där inne... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The crazy chinese fanclub

Två ovanligt muskulösa lyxförpackningsbrudar som försöker hitta lyckan i öst.

dagar kvar till avfärd

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela