En mycket vilsen reseblogg

koreansk barbecue

Publicerad 2013-04-04 11:07:00 i Allmänt, Erika,

Varje vecka går jag och min klass ut och äter. Vi försöker göra en nationalitet varje vecka. 99% av konversationen är på kinesiska då de flesta inte kan någon eller enbart väldigt, väldigt lite engelska. Det är svårt, men jag tror att vi blir bättre och bättre, allihop. Det är ett väldigt spännande sätt att utöka förståelsen för andra kulturer. För varje dag som går inser jag hur olika men samtidigt hur lika vi är. Här koreanskt med en thailändska, min favorit-polska, två japaner och en koreanska.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The crazy chinese fanclub

Två ovanligt muskulösa lyxförpackningsbrudar som försöker hitta lyckan i öst.

dagar kvar till avfärd

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela