En mycket vilsen reseblogg

VIP-inbjudan till Beijing Fashion Fair

Publicerad 2013-03-29 19:15:00 i Allmänt, Erika,

Av en gemensam vän fick vi häromdagen en inbjudan att gå på en visning på Chinas International Clothing and Accessories Fair ute vid Beijing International Exhibition Hall. Vår vän känner en utav de koreanska designerna så vi hängde lite med deras crew innan showen. Jag hade inte förväntat mig att det skulle vara så stort men området var enormt och det var hur mycket folk som helst. Visnignen i sig var magisk. Vi spanade många långa fladdrande längder, tunna färgglada kappor, hattar, kostymbyxor, midjehöga oversizade shorts, knästrumpor och massvis med tjocka klackar. Alltså, helst av allt skulle jag vilja låta lite världsvan och säga att det var no biggie, men seriöst så tror jag att jag kan ha spenderat lite tid i himmelriket. Flera timmar efteråt hade jag fortfarande ett sådant där fånigt leende som man får när någonting bara är sådär himla fantastiskt på läpparna. Jag hade bara med mig min crap-telefon, men riktiga bilder kommer inom kort. Då skall ni också få se hur bra det var! Promise! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The crazy chinese fanclub

Två ovanligt muskulösa lyxförpackningsbrudar som försöker hitta lyckan i öst.

dagar kvar till avfärd

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela